Thursday, March 19, 2009

Ngeri

Hari ni ada klas thermodynamics 2 kat Yayasan Selangor....
So macam minggu2 sebelumnya, ku terpaksa bangun awal Untuk naik bas sbb tanak stuck kat traffic jam
Sampai je kat Y. S, me and the girls pon g kat Ground floor untuk amik lif ke tingkat 13A
Kbetulan, lecturer masuk skali - se lif dengan aku, Reen and Fadi.
Then, lif pun start naik...1, 2, 3....
Tiba2 kitorg rasa lif tu macam berenjut
Rupanya dh stuck kat level 5
Panik sekejap....aku cuba tekan butang bukak pintu
Lecturer tekan butang alarm...tp takde response
Main tekan2 butang lif lagi....then rasa lif macam trun ke bawah...macam jatuh skit, then stuck
(Ktorg rasa cam jatuh satu level)..
Tekan butang 'open' and alarm lagi...
Dalam otak dah fikir macam2 kmungkinan
Then rasa lif turun slow...smpai Ground Floor lagi..
Semua orang trus kluar cepat2
Takut btul aku
Kitorang tunggu lagi 1 lif....then naik jugak ke 13A
Masuk dalam klas....kitorg cerita kat Pak Din, VJ dengan SMS
Lepas tu VJ tanya, "U all masuk lif yg sebelah lif rosak tu ke?"
"Ha'ah..."
"Aku pun kena pagi tadi...naik tingkat 6, jatuh smpai tingkat 3...siot btul!!!"
Ish....sumpah, tanak naik lif yang tu lagi

Nasib baik En. Saad ada tadi...klau kitorg je - semua perempuan...aku rasa dah terjerit2 panik kat dalam lif
Sekian

~~aLEEa~~

No comments:

Post a Comment